Podprsenka vystužená Lise Charmel ACH 8559
Luxusna krajková vyztužená podprsenka Lise Charmel v mentolové farbe s květinovým vzorom
Francúzska značka Lise Charmel a jej luxusná kolekcia čipkovaného spodného prádla vždy prekvapí svojou krásou, farbou a eleganciou. Vybrať si môžete z klasického strihu vystuženej alebo nevystuženej balkónovej podprsenky a niekoľkých strihov nohavičiek, ktoré vám dokonale sadnú. Kolekcia Amour Nymphéa je ďalšou sexy kolekciou tejto značky.
- Luxusný produkt prepracovaný do najmenších detailov
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Lise Charmel je definícia elegancie v dámskom spodnom prádle.
Referenčný podpis luxusného spodného prádla, LISE CHARMEL sublimuje ženy. Jedinečný príbeh s výnimočným know-how vytvoreným remeselnou zručnosťou, inováciami a umením.
Obnova, zázrak stvorenia každú sezónu, LISE CHARMEL sa stala referenciou pre francúzske couture spodné prádlo po celom svete. Spoločnosť LISE CHARMEL sa zrodila v 50. rokoch a v roku 1975 ju prevzal pán Jacques DAUMAL. Prinesie dych módy a trendov, neustály záujem o inovácie a integráciu pokročilých techník do spodnej bielizne. Komunikačná stratégia založená na hodnote našich produktov, na originálnej, ženskej, elegantnej kráse žien, umožnila značke LISE CHARMEL ťažiť z vedúcej pozície vo svete dámskeho spodného prádla
Značka sa zrodila pred viac ako polstoročím v kolíske luxusu, motivovanej neustálym hľadaním krásy a extrémneho pohodlia, v srdci hodvábnych štvrtí Lyonu.
Značka, ktorá je okamžite vášnivá pre vytváranie a výrobu podprseniek najvyššej kvality, prispôsobených najnáročnejším zákazníkom, vyvinula jedinečné know-how v oblasti pohody svojich modelov, od štandardných veľkostí až po najväčšie veľkosti.
Týmto spôsobom sa vytvorili tímy zjednotené okolo spoločných hodnôt extrémnej profesionálnej svedomitosti, starostlivej pohody a vášne pre sofistikovanú tvorbu.
Aj keď sa LISE CHARMEL stala značkou s medzinárodnou reputáciou s distribúciou vo viac ako štyridsiatich krajinách, je to rovnaké nadšenie a nadšenie, ktoré stále poháňa jej tímy pri tvorbe súčasných a budúcich kolekcií.